donderdag 6 augustus 2009

Vakantieblog

Het is nu vakantie. Ik vind het leuk om vakantie te hebben. We doen allemaal leuke dingen. We waren bv. bij het maisdoolhof en het was leuk. We hebben een wedstrijdje gedaan wie het eerste bij de uitgang was. Papa had gewonnen. Daarna zijn we een ijsje wezen eten en heb ik Eriks mond van binnen gefotografeerd - maar die foto's heb ik jammer genoeg eraf gehaald;-(
We zijn ook naar het poep- en plasmuseum geweest. (natuurhistorisch museum in Nijmegen). Daar was een tentoonstelling over poep en over wie er de mooiste thuis is. Op de foto's zie je dat ik met grote olifantenpoten rond mocht lopen en grote oren gemaakt heb die je aan je oren vast kon maken. We gingen met de bus en het regende heel erg hard.
Gisteren was het heel erg heet en toen waren we bij de groene heuvels. Daar gingen we in het water spelen en we hebben een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange waterbaan gemaakt. En mijn paarse krokodil was helaas weer kapot gegaan.
Gisteren was ook de dag van Druten. Er was ook iemand die van zand beelden maakte en iemand die met een kettingzaag beelde uitzaagde. Daarna zijn we een ijsje gaan eten. 's Avonds gingen we thuis barbequen tot we 21.15!! Om 22.30 uur begon het vuurwerk van de dag van Druten. Ik heb er niet veel van gezien want ik deed mijn ogen steeds dicht omdat het te fel licht licht was.
Morgen gaan we op vakantie - naar Zweden. Misschien kan ik wel wat foto's op mijn blog zetten als we in Zweden zijn.

Geen opmerkingen: